2010. január 4., hétfő

Dal teázáshoz



Hűvös, nedves időre különösen ajánlott.

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Jólesett.

    VálaszTörlés
  2. Bár most süt a nap :)
    Legalábbis Pesten. Ezt tegnap - mikor betöltöttem a dalt - még nem láthattam.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként Kispál dalt dolgozott fel a Csík zenekar, és egy népdalénekes hallható benne. Szeretem a műfajok keveredését, az összebarátkozásukat. Ellentétből, ellenségeskedésből úgyis van elég mindenfelé.

    VálaszTörlés
  4. Nézem, hogy megszaporodtak a regisztrált olvasók! Megható, milyen kedvesek. Van akit nem is ismerek, ő maga a Titokzat, a Rejtély... hű ez izgalmas.

    VálaszTörlés
  5. Trendot meg mindjárt elkapom, miféle dolog, hogy szóra se méltatja az én magasröptű irodalmi munkásságomat :)

    VálaszTörlés
  6. Kék Paripa, bocs, hogy nem emlitettem, de en tomegvonzo ero vagyok! :)
    Csikeket imadom, nekem is van fent egy dal a blogomban toluk, a Minden igy mulik el... (Kispal-feldogozas!!!). eszmeletlenul gyonyoruuu
    :)

    VálaszTörlés
  7. jaigen, es amiert kommentelni akartam: imadom a teazast. mint ritust, de magat a teat is! :)

    VálaszTörlés
  8. Oximoronnak:

    1. Biztos, hogy nem a "Most múlik pontosan"-ra gondolsz? Mert az egy Quimby, pontosabban Kiss Tibor nóta.

    2. Nagyszerű, tavasszal teaboltot szeretnék nyitni!

    VálaszTörlés
  9. Kék Paripa,
    1. de, de, dehogynem, pontosan arra gondoltam, csak osszekevertem: kispal, ill. kistibor...

    2. a tavaszi tejaboltnyitásról mindenkeppen adj hirt!
    koszi!

    VálaszTörlés
  10. Teabolt? Én kávézót szeretnék. Kósza meg egy fotószaküzletet? :)

    VálaszTörlés